CLIENTS

Aquestes són les empreses que ja confien en les nostres
enquestes de satisfacció centrades en el client

CASOS D'ÈXIT

Els nostres clients estan satisfets…
i els teus?

Museus

“Amb RateNow recollim feedback immediat sobre exposicions i reformes arquitectòniques, com la nova entrada al museu. Entendre al nostre públic ens ajuda a aplicar canvis i atreure més visitants.”

 

Susana Navarro
Directora de Comunicació, MMB

Oci

“RateNow ens permet prendre decisions amb molta velocitat. La flexibilitat del sistema fa possible adaptar-ho a nous test que desenvolupem en els nostres punts de venda.”

Héctor Premuda
Director Màrqueting, Cinesa

Clíniques

“Ratenow ens fa millorar de forma contínua les nostres clíniques en la mesura que fixem objectius comuns de qualitat per a tot el grup.”

Xavier Romea
Gerent, grup BQDC

Centres Comercials

“RateNow ens proporciona una eina de comunicació directa amb els nostres clients i ens ajuda a evolucionar de forma contínua.”

Jorge de Juan
Màrqueting Manager, Les Glòries

Esdeveniments

“RateNow ens ajuda a mesurar la satisfacció del públic amb els diferents serveis i activitats del torneig, així com a conèixer millor el seu perfil”

Alberto Agustí
President RCTB, Torneig Godó 2016

Ajuntaments

“Fàcil per als ciutadans, molt intuïtiu i ràpid. No és gens invasiu i crida l’atenció per si sol.
RateNow ens facilita el compliment de la ISO en satisfacció ciutadana.”

Lluïsa Vázquez
Directora de OAC de Castelldefels

Botigues

“RateNow ens permet accionar millores amb rapidesa, i al mateix temps transmetre una imatge de proximitat al client, que vegi que tenim en compte la seva opinió.”

Miguel Ángel Cabot
Brand Manager, Koroshi

Hotels

“El principal atractiu de RateNow és la seva imatge moderna, que arriba a tots els segments de públic. Permet conèixer de primera mà quins són les teves deficiències per corregir-les al moment”

Félix Alcocer
Director, Hotel Abba Balmoral

Farmàcies

“Utilitzem RateNow per mesurar l’evolució de l’opinió dels clients respecte a la nostra atenció, temps d’espera i percepció de la qualitat del servei rebut. Això ens permet corregir per millorar.”

Antonio Torres
Titular de Farmàcia Torres

Restaurants

“RateNow s’ha convertit en una eina molt important per als restaurants Ca La Nuri, amb la qual mesurem la satisfacció dels nostres clients d’una forma segmentada i ens ajuda a detectar necessitats de millora.”

Ricard Noguera
Propietari, Ca la Nuri

Càmpings

“RateNow és una eina molt útil donada la seva immediatesa, ja que el client té una percepció molt recent de l’experiència viscuda i és quan pot valorar amb més claredat els serveis oferts.”

Mónica Leprevost
Directora, Camping Garrofer