ENQUESTA DE SATISFACCIÓ

ENCUESTA DE SATISFACCIÓN

Pregunta als teus clients de forma directa i simple,
obtenint feedback valuós per millorar el teu negoci

Satisfacció del client [%img%]

Valoració del personal [%img%]

Net Promoter Score ® [%img%]

Interès en nous serveis [%img%]

Cuestionario de Satisfaccion: Pantalla Táctil para cuestionario de satisfacción de clientes

[%img%] Perfil, hàbits i preferències

[%img%] E-mail

[%img%] Codi postal

[%img%] Suggeriments i critiques

Preguntes de valoració

Perquè els teus clients avaluïn el teu servei, personal o qualsevol element del teu negoci que contribueix a la satisfacció del client (instal·lacions, neteja, rapidesa, horari, eficàcia).

Net Promoter Score

Mesura el teu potencial de creixement amb el Net Promoter Score, la mètrica que captura l’efecte boca-orella del teu públic. Quants clients són “promotors” i parlaran bé de la teva marca? Quants detractors tens?

Preguntes de perfil

Per esbrinar el perfil del client, els seus hàbits i els seus interessos: com t’han conegut, quins altres serveis els agradaria que oferissis, amb quina freqüència compren, quina edat tenen, la seva procedència, o si han vingut acompanyats.

Preguntes de camp obert

Perquè els usuaris escriguin opinions sobre la seva experiència, tant crítiques com a suggeriments. També permet recollir el codi postal per localitzar la procedència exacta del teu públic, o l’email per fidelitzar i comunicar promocions.

Lògica condicionada

Depenent de la valoració o de l’opció triada derivem a l’usuari a una pregunta o a una altra. Les enquestes RateNow són molt àgils i ràpides de cara a l’usuari, i al mateix temps permeten molta complexitat en el seu arbre de preguntes.

DISSENY PERSONALITZAT

Dissenyem el qüestionari adaptant-nos a les teves necessitats
per millorar l’experiència dels teus clients

  • Enquesta multilingüe i amb traduccions professionals. L’usuari tria l’idioma de la seva preferència.

  • Especialistes en estudis de mercat t’ajudaran a personalitzar les preguntes d’acord amb les teves necessitats.
  • Qüestionaris curts i àgils, d’entre 5 i 10 preguntes, per a una millor experiència de l’usuari.
  • Disseny personalitzat i gamificar.
  • Plantilles per a tots els sectors que poden servir-te com a punt de partida.

ADMINISTRACIÓ PÚBLICA

ESDEVENIMENTS

EMPRESES DE SERVEIS